Prestiż gabinetu, a opinie pacjentek w Internecie

Prestiż gabinetu, a opinie pacjentek w Internecie

Prestiż gabinetu, a opinie pacjentek w Internecie

Internet stworzył możliwości swobodnego wypowiadania myśli i opinii. W kontekście biznesowym ma to ogromne znaczenie z powodu możliwości publikowania opinii o produktach i usługach.

Wg raportu stworzonego prze Ceneo, aż 70,2% ankietowanych przyznało, że czyta w Internecie przed zakupem opinie innych użytkowników. Można stwierdzić, że w przypadku usług jest podobnie, o czym mogą świadczyć chociażby sukcesy takich serwisów jak znanylekarz.pl

Jak w takim razie wykorzystać rolę opinii użytkowników w Internecie w celu promowaniu usług własnego gabinetu?

Przede wszystkim warto zabiegać o to, by pacjentki pozostawiły opinie o usługach gabinetu. Możemy wyróżnić przynajmniej kilka profesjonalnych serwisów gromadzących opinie o lekarzach i są to m.in:
– https://www.znanylekarz.pl/,
– http://lekarze.mamzdrowie.pl/,
– http://www.rankinglekarzy.pl/,
– https://kcp.pl/,

Zbieranie opinii pacjentek na tego typu serwisach powinno być szczególnie istotne z perspektywy młodych lekarzy, którzy nie mają jeszcze wypracowanej latami marki osobistej.

Jak skłonić pacjentki do pozostawiania opinii i ocen na temat gabinetu w Internecie?

Przede wszystkim warto spytać pacjentki, czy chciałyby pozostawić opinię na temat gabinetu i przygotować specjalne ulotki z informacją jak to zrobić, bądź poprosić o adres e-mail, na który zostanie wysłany link do serwisu z opiniami o lekarzach.

Po rozpoczęciu takich działań warto monitorować, czy opinie zaczynają się pojawiać. Jeśli nie, to warto przypomnieć o swojej prośbie poprzez wysłanie wiadomości e-mail, a nawet listownie. Jeśli efekty będą zbyt mało widoczne, można zachęcić pacjentki do pozostawienia opinii poprzez ofertę zniżki, bądź inną zachętę rabatową.

Czy to się opłaca?

Biorąc pod uwagę proces podejmowania decyzji przez użytkowników w erze Internetu, warto spróbować zwiększyć liczbę pozytywnych opinii i ocen o swoich usługach publikowanych w Internecie. Bez wątpienia przełoży się to w dłuższej perspektywie na większą liczbę pacjentek, które mogą jako kolejne pozostawić wartościowe opinie na ważnych z punktu widzenia prowadzenia gabinetu serwisach.

Wymaga to niewielkiego zaangażowania i minimalnych inwestycji, które w szybkim tempie zwrócą się z nawiązką.

Zobacz również: Opieka ginekologiczna z perspektywy Pacjentek – wyniki badań

Search engine powered by ElasticSuite